MOROCCO PART 1: From Fès to marrakech



































Late departure from Nantes (Thank you Ryanair), direction the city of Fès. We only stayed a day over there, warmly welcomed and hosted by family friends. The next day, we headed towards Marrakech. I have often been in Morocco when I was younger, but once I entered University, my summer vacations have been very different than those of my "youth"(work, weekends with friends...work). This time, I promised myself to really visit Marrakech, and I do not regret it! Colours, warmth, hospitality and laughs were keywords from this stay.

                                                                                    //

Départ tardif de Nantes (merci Ryanair) en direction de Fès. Nous ne sommes restés qu'une journée à Fès, accueillis très chaleureusement par des amis de la famille. Le lendemain, direction Marrakech. J'ai très souvent été au Maroc étant plus jeune, mais arrivée à l'université, mes vacances d'été sont devenus bien différentes de ceux de ma "jeunesse" (boulot, weekends entre amis...boulot). Cette fois-ci je m'étais promise de vraiment visiter Marrakech, et je n'ai vraiment pas été déçue. Couleurs, chaleur, hospitalité et rires sont les mots-clés de ce séjour.

You Might Also Like

2 commentaires

  1. I love the pics ! <3
    And I miss Marrakesh so much; can you believe it's been 4 years I haven(t been ?! #studentlifeIhateyou

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you sweetie <3 ! Yes me too, I haven't been for 6 years before that (shame on me !!).
      It felt so good to be back !

      Supprimer